Povijest Karlovačke pivovare započinje davne 1854. godine kada je mađarski barun Nikola Vranyczany sagradio posebnu zgradu „Perhovo“, novu pivovaru u gradu Dubovcu. Proizvodnju su vješto organizirali barunovi zakupnici, a svekoliko je građanstvo pohodilo pivnicu u sklopu pivovare sve do 1880-tih godina. U to vrijeme, posao je pokazivao sve slabije znakove života te se pivovara naposljetku pretvorila u tvornicu glinenih peći i drugih glinenih proizvoda.
Od 1896. do 1903. godine, ponosni vlasnik pivovare, bio je Đuro Aschenbrenner. Pivnica je neko vrijeme poslovala pod njegovim imenom, ali uskoro ju snalaze teškoće zbog jačanja konkurencije te nametanja potrebe za industrijalizacijom proizvodnje. Karlovačku pivovaru zato kupuje društvo dioničara u koje se ubrajaju ugledni Karlovčani, ali njoj se pridružuju i pivovare iz Graza i Zagreba. Đurin posao 1908. godine preuzima Vilim Wambrechtshammer koji je zanat izučio u Njemačkoj i Austriji. Zahvaljujući njemu, pogon se širi, a podignute su i varionica te Tvornica umjetnog leda. Vilim Wambrechtshammer s vremenom postaje većinski vlasnik pa je tako i Karlovačka pivovara neko vrijeme poslovala pod njegovim imenom.
Nakon uspješne investicije 1962. godine i zatvaranja Sladare, novo vodstvo Karlovačke pivovare donijelo je odluku o povećanju kapaciteta proizvodnje s 120.000 hl na 250.000 hl godišnje. Samim time, Pivovara se počinje širiti i modernizirati te iz poluzanatske prerasta u pravu suvremenu tvornicu. Osim različitih vrsta piva, sedamdesetih se godina počinju proizvoditi i bezalkoholna pića poznata kao Jupi i Cockta čija je proizvodnja dostigla rekordnih 1.560.000 boca. Dobiveni vjetar u leđa dao je rukovodećima puno za razmišljati, budući da su već 1965. godine počeli razmatrati moguće povećanje kapaciteta Pivovare.
Karlovačka pivovara je 1. siječnja 1971. godine ušla u novu integraciju sa Zagrebačkom i Daruvarskom pivovarom, a one od tada zajednički posluju pod nazivom „Zagrebačke pivovare“ Zagreb. Tijekom određenog razdoblja ovo je udruženje bilo iznimno plodonosno za Karlovačku pivovaru – povećale su se proizvodnja, i broj zaposlenih, a investiralo se i u povećanje voznog parka (kamiona za prijevoz piva i slada), proširenje bezalkoholnih pića i drugo. Ipak, 1977. dolazi do razdruživanja RO pa pivovara u Karlovcu ponovno djeluje samostalno.
Na 130. obljetnicu postojanja Pivovare, rodila se ideja da grad Karlovac i Karlovačka pivovara zajednički organiziraju višednevnu pivarsku svečanost koja bi bila promotivnog karaktera za Karlovac, ali i za Karlovačku pivovaru. Tako su nastali „Dani piva” koji od 1984. godine pa sve do danas na poseban način slave grad Karlovac i Pivovaru te ih na taj način čine prepoznatljivima.
Osamdesetih godina Karlovačka je pivovara nastavila s uspješnim investicijama te ostvaruje svoj cilj od proizvedenih milijun hektolitara piva i 100.000 hektolitara bezalkoholnih pića. Također, izdvajaju se značajna sredstva za promotivne svrhe, a Međunarodna komisija za ocjenjivanje kvalitete proizvoda u Bruxellesu dodijelila je Karlovačkoj pivovari zlatne medalje „Monde Selection“ za kvalitetu piva. U ovom desetljeću velikih uspjeha, važno je istaknuti 1986. godinu kada je Karlovačko pivovara dostigla veću proizvodnju i prodaju od Zagrebačke pivovare, a taj se trend nastavio sve do 1996. godine.
2003. godine HEINEKEN, danas najinternacionalniji proizvođač piva na svijetu, otkupljuje vlasnički udio od Southern Breweries Establishmenta, a do 2005. i dionice ostalih dioničara te postaje stopostotni vlasnik Pivovare. Nakon više od deset godina uspješnog poslovanja kao dio kompanije HEINEKEN, Karlovačka pivovara nastavlja poslovanje kao HEINEKEN Hrvatska. Godine 2015. stiže i HEINEKENOVA brončana nagrada za napredak u upravljanju proizvodnjom, kao priznanje i potvrda kvalitete rada svih naših zaposlenika u proizvodnji.
Premda je priča o bezalkoholnom pivu počela još 1994. godine kada smo u Karlovačkoj pivovari uspješno proizveli Karlovačko Rally pivo koje je sadržavalo 0,5% alkohola, prvo bezalkoholno pivo bez iti jednog promila proizveli smo 2004. godine! Korištenjem vrhunske tehnologije i znanja naše bezalkoholno pivo uspjelo je zadržati vrhunsku kvalitetu, aromu i okus bez ijedne kapi alkohola. Tako smo svim ljubiteljima piva omogućili vrhunski proizvod bez imalo alkohola kako bi u njemu mogli uživati u svim okolnostima!
Karlovačko pivo je svoj 155. rođendan obilježilo u novom ruhu profinjene twist-off boce. Pivovara je atraktivnim izgledom nove ambalaže dokazala da ide u korak s najnovijim trendovima u dizajnu te je opravdala titulu jednog od vodećih imena u pivarskoj industriji. Tome je svakako pridonio novitet twist-off boce Karlovačkog piva u 0,25l i 0,33l boci s elegantnim izduženim vratom i praktičnim sistemom otvaranja.
U proljeće 2011. godine, HEINEKEN Hrvatska je osvojila hrvatsko tržište Radler pivom s okusom limuna. Dugo prije toga popularnost ovog osvježavajućeg pića bila je raširena diljem cijele Europe te postoje razne varijante koje obogaćuju njegov okus. Hrvatsko je podneblje Radler piva otkrilo kroz veličanstveni uspjeh našeg savršenog ljetnog hita s citrusnim notama! Karlovačko Radler je od samog početka, u usporedbi s ostalim pivovarama na našim prostorima, bio na vodećem mjestu ovih pivskih proizvoda sa smanjenim udjelom alkohola i citrusnom aromom.
Karlovačko pivo ima dugu tradiciju, no to je pivo koje se stalno razvija i okrenuto je budućnosti, kao i naša kompanija HEINEKEN Hrvatska.
Naša je svrha stvarati radost istinskog zajedništva, nadahnjujući pritom bolji svijet. Pokrećemo trenutke koji nas spajaju, stvaraju veze i nezaboravni su.
Naš je san biti predvodnik u održivosti i najbolja kompanija za zaposlenike, potrošače i kupce, a naše su vrijednosti: strast prema potrošačima i kupcima, hrabrost da sanjamo i predvodimo, briga za ljude i planet te uživanje u životu.